טריקים וטיפים להפוך את הסטורי בעמודים שלכם למרתק

הסטורי באינסטגרם כבר ממזמן הפך להיות זירת העדכונים המרכזית של הגולשים, ואם אתם עדיין לא שם זה בדיוק הזמן לוודא שגם הסטורי של חשבונות המותג שלכם יהיה הדבר הראשון שהגולשים יפתחו איתו את הבוקר.

ג'ולי ארביב

אם אתם קמים בבוקר והדבר הראשון שאתם עושים אחרי שכיביתם את השעון המעורר זה לבדוק מה חדש באינסטגרם, אז אתם בטח יודעים שכל מה שעדכני ומעניין באמת כבר מזמן עבר לסטורי.

זירת העדכונים החמה של השטח כבר מזמן לא נחלת הפיד, ובינינו – למי בכלל יש כח לגלול פיד אינסופי על הבוקר (ובצהריים… ובערב… ובכלל…)? 😉

יותר קל פשוט לבצע לחיצה קלילה על העיגול הראשון בשורה העליונה ולתת לעדכונים מהחשבונות שאנחנו אוהבים לעורר לנו את החשק וההשראה.

רוצים שגם הסטורי של חשבונות המותג שלכם יהיה הדבר הראשון שגולשים פותחים איתו את הבוקר? מעולה! כי בדיוק בשביל זה ריכזנו לכם טריקים וטיפים מנצחים להפוך את הסטורי בעמודים שלכם לכזה מרתק שאי אפשר יהיה להוריד ממנו את העיניים.

שימוש בכלים ובסטיקרים של הסטורי

בעולם הסמארטפונים יש מגוון אפליקציות המציעות פיצ'רים מגניבים ומעניינים לעיצוב תכנים לסטוריז. אבל רגע לפני שניגע בכמה מהם, חלק מהפיצ'רים אותם מציעה אינסטגרם בעצמה מגניבים לא פחות כדי לשדרג כל סטורי:

  • פלטת הצבעים הסודית – הרבה מכירים את כלי המברשת של אינסטגרם, מה שלא הרבה מכירים זה את האופציה לקבל פלטת צבעים רחבה יותר ע"י לחיצה ארוכה על אחד מהצבעים בפלטה שאינסטגרם מציעה לנו.
    בנוסף, אפשר תמיד להשתמש גם בדוגם הצבע ולדגום צבעים מתוך התמונה / הסרטון שבחרנו להעלות לסטורי.

     

הפלטה הסודית. מופיעה בלחיצה ארוכה.
דוגם הצבע. לשימוש בצבעוניות התמונה.
  • לוקיישן לוקיישן לוקיישן – רוצים להרוויח חשיפה אורגנית גדולה יותר לסטורי שלכם? התמונה או הוידאו שאתם מעוניינים לשתף צולמו במקום מסוים? תייגו אותו!
    הרבה גולשים נוטים לקבל השראה למקומות לבלות או לבקר בהם ע"י חיפוש מיקומים, וגם שם לכל לוקיישן יש סטורי שאנשים צילמו ותייגו.
סטיקר הלוקיישן.
  • השמלה הזאת כחולה או לבנה? – שימוש בכלי הסקר של אינסטגרם מעורר עניין ומעורבות מצד הגולשים שעוקבים אחריכם. ככל שהתוכן והסקר יהיו מעניינים יותר, ככה המעורבות תהיה גבוהה יותר ותקרוץ לאלגוריתם של אינסטגרם.
    על אותו העיקרון של עידוד מעורבות מצד העוקבים שלכם ניתן גם להשתמש בכלי הסקאלה, החידון והשאלות.
כלי הסקר של אינסטגרם.
אפשר בטקסט.
ואפשר גם באימוג'יז.
  • זה יקרה בעוד 3… 2… 1… – יש לכם בשורה או אירוע מיוחד שתרצו לחלוק עם העוקבים שלכם בטיימינג ספציפי, למה לא להשתמש בקאונטר?
    באמצעות הקאונטר תוכלו לעשות בילדאפ ולייצר סקרנות בקרב העוקבים שילחצו עליו כדי לקבל תזכורת למועד בו תפרסמו את הבשורה. ניתן לתזמן את הקאונטר לפי יום ואפילו לפי שעה ספציפית.
סטיקר הקאונטר.
ניתן אפילו לבחור שעה ספציפית.
  • קרה או לא קרה? – עשיתם שת"פ עם מותג רותח אחר או משפיען לוהט? תייגו אותם ע"י שימוש בכלי ה- Mention.
    אפשר להגיד שכל שת"פ מותנה בתיוג של החשבון שלכם בסטורי או בפוסט, אבל מי אמר שצריך להסתפק בשיתוף הפוסט או הסטורי שתייגו אותנו? המטרה של ה-Mention היא להיחשף לקהל חדש שלא עוקב אחרינו ע"י שיתוף הסטורי שלכם בחשבון שלהם. אז תייגו! תייגו כאילו החשיפה שלכם תלויה בזה. 😉
כלי ה- Mention.
  • תראה לי את שלך ואראה לך את שלי – לפני כחודשיים אינסטגרם הוסיפה פיצ'ר חדש לארגז הכלים שלה, ADD YOURS. הפיצ'ר מאפשר לכם לשתף תמונה כתשובה ל"משימה" מוגרלת ע"י לחיצה על אייקון הקוביות בתחתית הפיצ'ר, או כתשובה ל"משימה" שיצרתם בעצמכם. התמונה שהעלתם תשותף בסטורי שלכם ובסטורי הראשי של ה"משימה". ומה קיבלתם? חשיפה! 
פיצ'ר ה- ADD YOURS. התוספת האחרונה.
אייקון הקוביות מאפשר "להגריל" משימה.
מקמו את הסטיקר היכן שתרצו ע"ג התמונה בסטורי.

שימוש ב-Reels

זה כבר לא סוד שהאלגוריתם של אינסטגרם דוחף הרבה תוכן מסוג וידאו יותר מתוכן סטטי, והדבר הלוהט של השנה האחרונה הוא השימוש ב- Reels.
יצרתם Reel חדש ואתם רוצים שאנשים יצפו בו, אפשר לשתף אותו בסטורי שלכם, ואפשר לשתף אותו בצורה הרבה יותר מעניינת בסטורי שלכם.
כולנו מכירים את הדרך הקלאסית לשתף Reels, אבל יש דרך מיוחדת יותר שלא כולם מכירים -משתפים את ה-Reel בסטורי על ידי לחיצה על אייקון ה"מטוס", מותחים אותו לכל גודל המסך, מוסיפים תמונה שתשמש כקאבר באמצעות פיצ'ר הוספת תמונה על תמונה של אינסטגרם. מוסיפים טקסט מעניין ומסקרן, נניח – "שנת 2021 בסרטון אחד עכשיו בפיד. לצפייה לחצו כאן." ומפרסמים.
באופן הזה כל המסך של הסטורי שלכם הופך להיות קליקבילי ויוביל את העוקבים שלכם ל-Reel שהעלתם לפיד.

תכניסו קצת תבניות מעוצבות לסטורי שלכם

שתי אפליקציות מומלצות במיוחד כדי לעצב את הסטוריז, הן: Unfold ו- StoriesEdit.

אפליקציית Unfold מאפשרת לכם להעלות את התמונות או סרטוני הוידאו שצילמתם לתוך תבניות מעוצבות בסגנונות שונים. יש המון סוגים של תבניות חינמיות ויש גם תבניות בתשלום סימלי וחד פעמי (אני חושבת ששווה לעשות מנוי שנתי ולקבל גישה לכל התבניות והעדכונים החדשים של האפליקציה).
באפליקציה ניתן לשלב תמונות וסרטונים באותה התבנית, לשחק עם צבעי הרקע בצבעוניות אחידה או במגוון טקסטורות משתנות ולהוסיף טקסט במגוון של פונטים מיוחדים. לאחרונה התווספו לאפליקציה גם תבניות מונפשות שמשדרגות כל סטורי רמה אחת למעלה.
בקליק אחד ניתן לבחור להוריד למכשיר הסמארטפון שלכם סטורי אחד בודד, או אלבום שלם של סטוריז מעוצבים שערכתם באפליקציה.

אפליקציית Unfold. מגוון רחב של תבניות מעוצבות.

אפליקציית StoriesEdit כרגע מאפשרת להעלות תמונות סטטיות בלבד. יתכן ובעתיד ניתן יהיה להעלות גם קבצים מסוג וידאו.
כמו באפליקציית Unfold גם StoriesEdit מאפשרת שימוש בתבניות מעוצבות וצבעוניות. אם אתם רוצים סטורי מהמם ומושך את העין, זו האפליקציה בשבילכם, התבניות שלה פשוט מושלמות!
האפליקציה מאפשרת לשנות את צבעי הרקע כך שיתאימו לשפה המובילה של חשבון האינסטגרם שלכם, ניתן כמובן לשלב טקסט במגוון של פונטים מיוחדים ולהוסיף צורות גאומטריות לתבנית כדי לייצר עניין.
גם פה ניתן לבחור להוריד לסמארטפון סטורי אחד בודד, או אלבום שלם של סטוריז מעוצבים שערכתם באפליקציה.

אפליקציית StoriesEdit. תבניות מעוצבות וצבעוניות.

זהו. עכשיו אפשר להגיד שאתם כבר מכירים את רוב הטריקים והטיפים לסטוריז סופר מרתקים.
ואל תשכחו – שימוש בסטורי יכול לעודד חשיפה אורגנית לחשבונות שלכם באינסטגרם, אז תעשו בו שימוש, והמון!

יש עוד דברים מעניינים לקרוא

רוצים להצטרף למשפחה שלנו?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן