E-COMMERCE

יש לכם מוצר או שירות מעולה שאתם רוצים למכור אונליין?
הוסיפו אותנו לעגלה ותהנו מכל שירותי ה Ecommerce תחת דומיין אחד:
ניתוח ובניית אסטרטגית מדיה, הקמת חנות (איפיון, עיצוב ותכנות), ניהול קמפיינים Cross media, תפעול שוטף של החנות, הקמת אוטומציות
(אימייל מרקטינג, מסרונים, וואטסאפ, ובוטים חכמים), חקר אנליטיקס, ועוד..

ANALYTICS & STRATEGY

ניתוח מסחר אלקטרוני הוא תהליך בו אוספים את כל המידע והנתונים שמשפיעים על החנות המקוונת שלך, ומנתחים אותו במטרה לנסות ולהבין את המגמות והשינויים בהתנהגות הצרכנים. הבנת המניעים של הצרכנים נחוצה על מנת שנוכל לקבל החלטות נכונות שיניבו יותר מכירות מקוונות. ניתוח הוא נקודת המוצא הקריטית של חשיבה אסטרטגית.

MEDIA

עם מעל 15 שנות ניסיון, מומחי המדיה שלנו אמונים על בניית קמפיינים המבוססים על משפכי השיווק  המורכבים בעולם האיקומרס והתאמת המסר והקריאטיב הייחודי לכל נמען. אנו מבצעים אופטימיזציית קמפיינים בכלל המדיות (מדיות חברתיות, מנועי חיפוש, אתרי תוכן ופלטפורמות חדשות) על מנת להשיג החזרי השקעה גבוהים המאפשרים לנו להגדיל את מערך הפרסום תוך שמירה על ריווחיות (ROI). יש לנו את הכלים ויש לנו את הידע.

CRO

שיפור האפקטיביות של האתר (Conversion Rate Optimization) תגדיל ותשפר את המכירות באתר, עם אותה כמות המבקרים. ייעול המרות עוסק בשיווק טוב יותר. מדובר בהבנת הלקוחות שלכם טוב יותר, וסיפוק חוויה טובה יותר, שתעזור להם להשלים את הקניה מהר יותר.

AI

סגמנטציה נכונה מובילה ליותר המרות, יותר הכנסות וחווית משתמש טובה יותר. על ידי שימוש במערכות בינה שמושתלות באתר, אנו יודעים להמיר פעולות שונות של משתמשים באתר, לידי קהלים שונים אליהם נוכל לפנות באמצעות מדיות מרובות, עם רימרקטינג דינאמי ומדויק שיציג לקהל שלנו את המסר הנכון ביותר, בזמן הנכון ביותר.

STORE MANAGEMENT

ניהול מלאי, כתיבת תיאורי מוצר שמובילים לרכישה, אפיון ויצירת חווית משתמש שמובילה לרכישה (ואופטימיזציה תמידית שלה מתוך הנתונים), סידור קטגוריות, פיתוח פיצ’רים ייחודים לחנות, החלפת באנרים בימי מבצע, יצירת קופונים ועוד – כל אלו הן רק חלק מהמטלות על סדר יומו של מנהל חנות באינטרנט.

MARKETING AUTOMATION

טכנולוגיה ומתודולוגיה המאפשרת לארגונים למקסם את הפוטנציאל העסקי הטמון בלקוחות קיימים ופוטנציאליים. השילוב בין תוכן לדאטה מאפשר תקשורת רציפה עם לקוחות ומתעניינים באופן אוטומטי אך פרסונלי בכלל ערוצי השיווק, הכוללים: מדיה חברתית, אי-מייל, הודעות טקסט, הודעות במסנג'ר ובתוך הנכסים הדיגיטליים של הארגון (אתר, פייסבוק, ערוץ היוטיוב, בלוג, אינסטגרם וכו')