5 סיבות למה חנות האונליין שלכם צריכה BNPL

קנה עכשיו, שלם מאוחר יותר (BNPL) זוהי שיטה אידיאלית להגדיל את ערך העגלה הכללי ולשמח את הלקוחות הנוכחיים והחדשים עם יותר חופש פיננסי.

אלון טורצ'ין

ככל שחנות האונליין גדלה, זה טבעי לחפש אחר דרכים יצירתיות למשוך לקוחות חדשים ולהגדיל את ההכנסות שלכם. אחת הדרכים היא לתת ללקוחות יותר אפשרויות תשלום. פתרון שמוכיח את ערכו לאחרונה, הינו השימוש באופציית קנה עכשיו – שלם אחר כך.

שיטת תשלום קנה עכשיו, שלם מאוחר יותר (BNPL – buy now pay later) מאפשרת ללקוחות לבצע רכישות ולשלם עבורן מאוחר יותר ולאורך זמן, תוך הקפדה על קבלת תשלום מלא מראש. זוהי שיטה אידיאלית להפוך פריטים יקרים לנוחים יותר לרכישה, בנוסף להגדלת ערך העגלה הכללי תוך כדי מתן חופש פיננסי ללקוחות הנוכחיים והחדשים.

אז למה זה כדאי?

  1. פוטנציאל עצום להניע יותר מכירות 

הרכישות המקוונות הן במגמת עלייה. מחקרים מראים שבחנויות המפעילות BNPL חלה עלייה של 25% בעסקאות מוצרים בעלי ערך גבוה. פריט בסך 1,000 ₪  מפתה יותר ויורד "חלק יותר בגרון" כאשר ניתן לפצל אותו ולשלם עליו בארבעה תשלומים של 250 ₪.

  1. עלייה בסל ההזמנה הממוצע 

BNPL הינו פתרון חכם המחלק את הסכום הסופי של סך הרכישה. כאשר לקוחות ממלאים את העגלות שלהם, הסכום הכולל יכול להסתכם בסכום נכבד שעלול להרתיע את הלקוח. עצם הידיעה שיש ללקוח אפשרות לפצל את החיוב הכולל שלו מעודדת אותו להמשיך בביצוע הרכישה.

  1. מינימום סיכון עבור בעל החנות 

מנקודת מבטו של הסוחר, הדאגה העיקרית לפני קבלת התשלום המלא מהלקוח, היא מה קורה במידה והלקוח מחליט לא לשלם את המשך התשלומים. עם BNPL, סיכון זה קטן משמעותית מכיוון שתמיד תקבלו את כל התשלום מראש. ספקי BNPL משלמים לכם ישירות ולוקחים על עצמם את האחריות וההתעסקות עם לקוחות שאינם משלמים. ספקים מסוימים אפילו מכסים את הסיכון לחזרות והונאה, כך שזה מצב win-win.

  1. גמישות גבוהה יותר בשלב הקופה 

הלקוחות מחפשים יותר פתרונות תשלום . שילוב של BNPL עם אפשרויות תשלום קיימות, מספק יותר גמישות פיננסית שעשויה להשיב קונים חוזרים. הם יעריכו את היכולת לבחור ואתם תזכו בנאמנות הלקוחות.

  1. אמצעי תשלום פופולרי 

ביקוש הצרכנים לאופציית BNPL ממשיך לגדול, ויותר ויותר עסקים מקוונים מתחילים לכלול אותו כאופציית תשלום אידיאלית. חשוב מאד להתאים את העסק שלכם לקצב ההתקדמות הטכנולוגית.

לסיכום

הצעת דרכים מגוונות לתשלום עבור לקוחותיכם, הינה חיונית לצמיחת העסק שלכם. קנה עכשיו, שלם מאוחר יותר היא אחת מאפשרויות התשלום החדשות והמבוקשות ביותר. הוספת BNPL לאתר שלכם יכולה לחשוף את העסק שלכם ללקוחות רבים יותר, מכירות מוגברות והצלחה כוללת.

יש עוד דברים מעניינים לקרוא

בחן את עצמך: האם כדאי לך להגדיל תקציבי שיווק ולהשקיע במבצעים בעונת החגים

עונת החגים היא תקופה עמוסה שבה מותגים רבים מעלים תקציבים ומציעים מבצעים בניסיון להתחרות בשוק הרווי. אבל האם זה מהלך נכון לכל מותג?
לא תמיד נכון להיכנס לתחרות הנחות אגרסיבית או להגדיל את תקציבי הפרסום, וההשלכות עלולות להיות זילות המותג, אובדן לקוחות נאמנים, ולעיתים – משיכת קהל שפחות רלוונטי למותג שלך. לפני שאתה נוקט בפעולות, עצור ושאל את עצמך: האם המבצעים והתקציבים הנוספים הם הבחירה הנכונה עבורך?

להמשך קריאה >

אמממ… אז מה הקטע של RTM?

מכירים את זה שאתם נתקלים בטרנד חם בסושיאל וחושבים: וואו איזה מגניבים הםםםם, איך הם עשו את זה??? בא לי גםםםם!!!!
אז רגע לפני שאתם קופצים על ה"רכבת הקלה" של הReal Time Marketing, בואו נדבר דווקא על למה זה *לא* תמיד רעיון מבריק ונוצץ כמו שנדמה

להמשך קריאה >

רוצים להצטרף למשפחה שלנו?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן